vacatures

N. Pronk & Zn Beheer b.v. is een kleinschalig Amsterdamse organisatie die meer dan 100 jaar actief is op het gebied van vastgoedmanagement en -beheer. Onze werkzaamheden bestaan uit het adviseren van opdrachtgevers en het voeren van totaal beheer van diverse vastgoedportefeuilles. Daarnaast voeren wij kleinschalige renovatie/restauratieprojecten uit.

Voor een verdere uitbreiding van onze onderneming zoeken wij:

Portefeuille Manager (32-40uur)

Heb jij een passie voor vastgoed? Wil jij verantwoordelijk zijn voor het beheren van verschillende vastgoed portefeuilles in de regio Amsterdam? Dan zou de functie van portefeuille manager bij N. Pronk & Zn. Beheer B.V. weleens de perfecte match voor jou kunnen zijn!

Organisatie

Als portefeuille manager (32-40uur) bij N. Pronk & Zn. beheer B.V. maak je deel uit van het commerciële team binnen onze organisatie. Jouw expertise en vaardigheden zijn van belang voor het behoud van tevreden klanten en soepel lopend beheer.
N. Pronk & Zn. Beheer B.V. (PronkBeheer) is een echt Amsterdam familie bedrijf dat al meerdere generaties vanuit hartje Amsterdam actief is in de wereld van het vastgoed, wij beheren zowel commercieel vastgoed als particuliere objecten voor verschillende relaties. Je wordt onderdeel van een enthousiast en dynamisch team van ca. 10 collega’s. Er is ruime ervaring aanwezig op het gebied van woningrenovaties en vastgoedbeheer. Je wordt aangemoedigd om jouw waardevolle kennis toe te passen binnen PronkBeheer. Daarnaast verwelkomen we ook jouw input en inzichten, die van toegevoegde waarde kunnen zijn op de dagelijkse gang van zaken binnen de organisatie. Deze uitdagende rol binnen een hecht team biedt volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en verdieping in het vakgebied.

Functieomschrijving

Als portefeuille manager draag je de verantwoordelijkheid voor verschillende processen binnen onze organisatie. Je veelzijdige takenpakket bestaat onder andere uit; het zorgvuldig selecteren van geschikte huurders; je hebt een adviserende rol voor onze klanten & relaties m.b.t. de verhuur en aanverwante zaken; het uitvoeren van voor en eind opleveringen; het opmaken en verwerken van huurovereenkomsten en bijbehorende documentatie.
In je rol houd je een scherp oog op de kwaliteit van onze service en bewaak je de daarmee gepaard gaande kosten rekening houdend met actuele wet en regelgeving.
Je hebt frequent overleg met de directie en betrokken afdelingen (administratie/techniek), er wordt van je verwacht dat je zelfstandig opereert en initiatief neemt waar nodig.

Functie-eisen 
  • HBO werk-/en denkniveau 
  • Specifieke kennis van, en ervaring met; vastgoedbeheer, wet en regelgeving huurrecht, commercieel vastgoed; 
  • Goede plannings- en organisatievaardigheden en het vermogen om zelfstandig te functioneren; 
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een analytische en oplossingsgerichte instelling; 
  • Ervaring met het werken in multidisciplinaire projecten; 
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en bent woonachtig in Groot -Amsterdam. 

 

Ons aanbod 
  • Marktconform salaris 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals eindejaar bonus en uitzicht op een vast dienstverband; 
  • Voldoende opleidings- en trainingsmogelijkheden om jouw kennis te vergroten/verbreden; 
  • Reiskostenvergoeding; 
  • Werken op een prachtige locatie in hartje Amsterdam 

 

Tot slot 

Krijg jij energie van de bovengenoemde tekst en zie jij jezelf terug in deze functie binnen ons bedrijf? 

Reageer dan snel via info@pronkbeheer.nl ! 

Stagiair(e) projectmanagement / vastgoedmanagement

 

Functieomschrijving

Ben jij een HBO student met een technische opleiding of commerciële studie, met voorkeur Bouwkunde of Vastgoed & Makelaardij en ben je op zoek naar een stageplaats? Wij bieden jou deze uitdagende meeloop stageplaats aan. Wij zijn een gerenommeerd stagebedrijf en hebben veel ervaring met de begeleiding van studenten. Vanaf een stageperiode van 3 maanden kun je stage bij ons lopen.

Wij zoeken

De werkzaamheden bestaan uit het ondersteunen van de afdeling projectmanagement en vastgoedmanagement. Ook het commerciële aspect komt uitgebreid aan bod. Ben je stressbestendig, werk je accuraat en beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, ben je tevens oplossingsgericht en initiatiefrijk dan ben je bij PronkBeheer aan het goede adres.

Wij bieden

PronkBeheer biedt haar stagiaires een prima werkomgeving om veel te leren en in de praktijk te beleven wat vastgoedmanagement inhoudt. Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen in een prettige werksfeer. Indien je in aanmerking wenst te komen voor bovenstaande functie, dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren.

Interesse?

Je sollicitatie op deze functie ontvangen wij graag. Stuur een sollicitatiebrief (incl. curriculum vitae) onder vermelding van de vacature per email naar: info@pronkbeheer.nl