vacatures

N. Pronk & Zn Beheer b.v. is een kleinschalig Amsterdamse organisatie die meer dan 100 jaar actief is op het gebied van vastgoedmanagement en -beheer. Onze werkzaamheden bestaan uit het adviseren van opdrachtgevers en het voeren van totaal beheer van diverse vastgoedportefeuilles. Daarnaast voeren wij kleinschalige renovatie/restauratieprojecten uit.

Voor een verdere uitbreiding van onze onderneming zoeken wij:

Secretaresse - PA M/V (32/40 uur)

 

De werkzaamheden:

Als secretaresse- PA ben je de rechterhand van de directeur. Je bent georganiseerd, servicegericht en oplossingsgericht. Neemt initiatief en vindt het fijn te ontzorgen. In deze functie draag je zorg voor alle voorkomende secretariële/ administratieve werkzaamheden.

Denk aan:

  • Agendabeheer;
  • Voorbereiden van afspraken en vergaderingen;
  • Bijwonen vergaderingen, uitwerken besprekingsverslagen, uitzetten/navolgen actiepunten;
  • Opvragen offertes, uitwerken opdrachten en overeenkomsten;
  • In vakantieperiode of bij drukte ondersteun je met het aannemen en oppakken van onderhoudsmeldingen;
  • Telefoon, post e e-mail verkeer;
  • Diverse voorkomende “to do’s”;
  • Archiveren.
Dit ben jij
  • Een ambitieus en pragmatisch ingestelde persoonlijkheid die goed kan omgaan met diversiteit en proactief is.
  • Je denkt vooruit, bent oplossingsgericht en houdt goed overzicht over je werkzaamheden.
  • Goede contactuele en communicatieve vaardigheden, verantwoordelijk, resultaatgericht, stressbestendig, secuur, zelfstandig, representatief en administratief goed onderlegd.
  • Een gedegen secretariële opleiding.
    Werkervaring als secretaresse en/ of Personal Assistant is een pré.
  • Je herkent je in onze kernwaarden: resultaatgericht, betrokken, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
  • Een enthousiast teamgenoot met een gezonde dosis humor.
  • Mbo+ werk- en denkniveau.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je weet goed om te gaan met ms office pakket (outlook, Word, Excel, powerpoint, Teams).
  • Woonachtig in de regio Amsterdam.
Over Pronk beheer

N. Pronk & Zn Beheer b.v. is een kleinschalig Amsterdamse organisatie die meer dan 100 jaar actief is op het gebied van vastgoedmanagement en -beheer. Onze werkzaamheden bestaan uit het adviseren van opdrachtgevers en het voeren van totaal beheer van diverse vastgoedportefeuilles. Daarnaast voeren wij kleinschalige renovatie/restauratieprojecten uit.

Dit bieden wij

Wij bieden je een afwisselende functie binnen een enthousiast team in een dynamische, no-nonsense organisatie vanuit een prachtig historisch pand in hartje Amsterdam. Dit op loopafstand van het centraal station of metro. Met gezamenlijke gezellige lunch die we bij mooi weer verplaatsen naar ons zonnige dakterras.
Salaris en overige arbeidsvoorwaarden kunnen zondermeer als goed worden gekwalificeerd.

TECHNISCH MANAGER M/V (40 uur)

 

De werkzaamheden:

Als Technisch manager ben je verantwoordelijk voor het technisch management van de aan jou toegewezen onroerend goed portefeuille. In deze functie draag je zorg voor alle voorkomende  onderhoudswerkzaamheden (klein- en groot onderhoud), waaronder het aansturen van en toezicht houden op het dagelijks planmatig-, en mutatieonderhoud.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: 

  • Het opmaken en opvolgen van de meerjaren onderhoudsplanning- en begroting;  
  • Het adviseren van opdrachtgevers aangaande de technische zaken van de o.g. portefeuille;  
  • Het bewaken van de voortgang van de werkzaamheden, het controleren van de kwaliteit en het 
  • Kritisch beoordelen van de budgetrealisatie;  
  • Huurmutaties en bijkomende onderhoudswerkzaamheden;  
  • Klachtenonderhoud;  
  • Het verzorgen van correspondentie, administratie en rapportages ten behoeve van bovengenoemde werkzaamheden.
Je profiel:
  • Een ambitieus en pragmatisch ingestelde persoonlijkheid die goed kan omgaan met diversiteit en proactief is.
  • Je denkt vooruit, bent oplossingsgericht en houdt goed overzicht over je werkzaamheden.
  • Goede contactuele en communicatieve vaardigheden, verantwoordelijk, resultaatgericht, stressbestendig, secuur, zelfstandig, representatief en administratief goed onderlegd.
  • Een meerjarige werkervaring, vnl. met het beheer van (commercieel ) vastgoed.
  • Een gedegen bouwkundige opleiding (HTS bouwkunde of facilitair management).
  • Je herkent je in onze kernwaarden: resultaatgericht, betrokken, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
  • Een enthousiast teamgenoot met een gezonde dosis humor.
  • Mbo+/Hbo werk- en denkniveau.
  • Een meerjarige werkervaring op een administratiekantoor danwel in vergelijkbare rol binnen een vastgoedorganisatie.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Beheersing van Outlook, Word, Excel en Powerpoint.
  • Woonachtig in de regio Amsterdam, in bezit van rijbewijs B. 

Wij bieden je een afwisselende functie in een dynamische, no-nonsense organisatie in hartje Amsterdam.
Salaris en overige arbeidsvoorwaarden kunnen zondermeer als goed worden gekwalificeerd.

Stagiair(e) projectmanagement / vastgoedmanagement

 

Functieomschrijving

Ben jij een HBO student met een technische opleiding of commerciële studie, met voorkeur Bouwkunde of Vastgoed & Makelaardij en ben je op zoek naar een stageplaats? Wij bieden jou deze uitdagende meeloop stageplaats aan. Wij zijn een gerenommeerd stagebedrijf en hebben veel ervaring met de begeleiding van studenten. Vanaf een stageperiode van 3 maanden kun je stage bij ons lopen.

Wij zoeken

De werkzaamheden bestaan uit het ondersteunen van de afdeling projectmanagement en vastgoedmanagement. Ook het commerciële aspect komt uitgebreid aan bod. Ben je stressbestendig, werk je accuraat en beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, ben je tevens oplossingsgericht en initiatiefrijk dan ben je bij PronkBeheer aan het goede adres.

Wij bieden

PronkBeheer biedt haar stagiaires een prima werkomgeving om veel te leren en in de praktijk te beleven wat vastgoedmanagement inhoudt. Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen in een prettige werksfeer. Indien je in aanmerking wenst te komen voor bovenstaande functie, dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren.

Interesse?

Je sollicitatie op deze functie ontvangen wij graag. Stuur een sollicitatiebrief (incl. curriculum vitae) onder vermelding van de vacature per email naar: info@pronkbeheer.nl