vacatures

N. Pronk & Zn Beheer b.v. is een kleinschalig Amsterdamse organisatie die meer dan 100 jaar actief is op het gebied van vastgoedmanagement en -beheer. Onze werkzaamheden bestaan uit het adviseren van opdrachtgevers en het voeren van totaal beheer van diverse vastgoedportefeuilles. Daarnaast voeren wij kleinschalige renovatie/restauratieprojecten uit.

Voor een verdere uitbreiding van onze onderneming zoeken wij:

Stagiair(e) projectmanagement / vastgoedmanagement

 

Functieomschrijving

Ben jij een HBO student met een technische opleiding of commerciële studie, met voorkeur Bouwkunde of Vastgoed & Makelaardij en ben je op zoek naar een stageplaats? Wij bieden jou deze uitdagende meeloop stageplaats aan. Wij zijn een gerenommeerd stagebedrijf en hebben veel ervaring met de begeleiding van studenten. Vanaf een stageperiode van 3 maanden kun je stage bij ons lopen.

Wij zoeken

De werkzaamheden bestaan uit het ondersteunen van de afdeling projectmanagement en vastgoedmanagement. Ook het commerciële aspect komt uitgebreid aan bod. Ben je stressbestendig, werk je accuraat en beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, ben je tevens oplossingsgericht en initiatiefrijk dan ben je bij PronkBeheer aan het goede adres.

Wij bieden

PronkBeheer biedt haar stagiaires een prima werkomgeving om veel te leren en in de praktijk te beleven wat vastgoedmanagement inhoudt. Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen in een prettige werksfeer. Indien je in aanmerking wenst te komen voor bovenstaande functie, dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren.

Interesse?

Je sollicitatie op deze functie ontvangen wij graag. Stuur een sollicitatiebrief (incl. curriculum vitae) onder vermelding van de vacature per email naar: info@pronkbeheer.nl

 

Backoffice Medewerker Vastgoedbeheer & Onderhoud 32/40 uur

Ben jij de enthousiaste duizendpoot die ons al ruim 100-jarige familiebedrijf in hartje Amsterdam komt versterken? Lees dan verder!

Over ons

Wij zijn een familiebedrijf, al meer dan een eeuw werkzaam als deskundige dienstverlener in de vastgoedsector, gevestigd in een prachtig rijksmonumentaal grachtenpand midden in Amsterdam. Vanuit dit unieke kantoor beheren we een gevarieerd vastgoedportfolio. Persoonlijk contact, kwaliteit en efficiëntie staan bij ons voorop. We werken in een informele sfeer waar humor en professionaliteit hand in hand gaan.

Wat ga je doen?

Als Backoffice Medewerker Vastgoedbeheer & Onderhoud ben jij de spil in ons team en een onmisbare schakel in het beheer van ons vastgoed. Je werkzaamheden zijn veelzijdig en uitdagend:

  • Eerste aanspreekpunt: Je staat huurders te woord bij onderhoudsmeldingen en zorgt ervoor dat deze snel en adequaat worden opgepakt.
  • Coördinatie onderhoud: Je schakelt met aannemers en leveranciers, zet opdrachten uit conform huur- en beheerovereenkomsten en volgt deze op.
  • Administratieve afhandeling: Je zorgt dat alles netjes wordt verwerkt, controleert inkoopfacturen, vraagt offertes op en beoordeelt deze nauwkeurig.
  • Schakelpunt: Je fungeert als verbindende factor tussen huurders, leveranciers en opdrachtgevers, waarbij je zorgt dat iedereen goed geïnformeerd en tevreden is.
  • Kantoorbeheer: Je zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde is, beheert kantoorbenodigdheden, regelt bestellingen en ontvangt bezoekers met een glimlach.
  • Ondersteuning: Je scant en sorteert inkomende mails en ondersteunt andere afdelingen waar nodig.
Wij Zoeken;

Een communicatieve en energieke collega met een passie voor vastgoedbeheer. 

Jij:

  • Hebt affiniteit met de vastgoedbranche en een pragmatische, ambitieuze instelling.
  • Bent een echte duizendpoot die met gemak meerdere taken tegelijk oppakt.
  • Hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling én schriftelijk).
  • Werkt nauwkeurig, bent administratief sterk en goed onderlegd in MS Office (kennis van BLOXS is een pré).
  • Woont bij voorkeur in de regio Amsterdam.
  • Hebt bij voorkeur kennis van huurrecht en ervaring met bouwkundige zaken.

Met jouw gezonde dosis humor, flexibiliteit en drive voel je je thuis in een dynamische omgeving en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt.

Wij bieden
  • Een unieke werkplek in een rijksmonumentaal pand in hartje Amsterdam.
  • Een uitdagende en veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid.
  • Regelmatige borrels en leuke uitjes met gezellige collega’s.
  • Een goed salaris, afhankelijk van je ervaring en expertise.
Interesse?

Herken jij jezelf in deze omschrijving en ben je klaar om ons team te versterken? Stuur je CV en motivatiebrief naar info@pronkbeheer.nl t.a.v. Norbert Pronk. Wij kijken uit naar jouw reactie!

(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)