vacatures

N. Pronk & Zn Beheer b.v. is een kleinschalig Amsterdamse organisatie die meer dan 100 jaar actief is op het gebied van vastgoedmanagement en -beheer. Onze werkzaamheden bestaan uit het adviseren van opdrachtgevers en het voeren van totaal beheer van diverse vastgoedportefeuilles. Daarnaast voeren wij kleinschalige renovatie/restauratieprojecten uit.

Voor een verdere uitbreiding van onze onderneming zoeken wij:

FINANCIEEL-/aDMINISTRATIEF mEDEWERKER (32-40UUR)

Heb jij een passie voor vastgoed? Wil jij verantwoordelijk zijn voor het administratief beheer van onze verschillende vastgoed portefeuilles in de regio Amsterdam? Dan zou de functie van financieel administratief medewerker bij N. Pronk & Zn. Beheer B.V. weleens de perfecte match voor jou kunnen zijn!

Organisatie

Als financieel-/ administratief medewerker (32-40uur) bij N. Pronk & Zn. beheer B.V. maak je deel uit van het financiele team binnen onze organisatie. Jouw expertise en vaardigheden zijn van belang voor het behoud van tevreden klanten en soepel lopend beheer.

N. Pronk & Zn. Beheer B.V. (PronkBeheer) is een echt Amsterdam familie bedrijf dat al meerdere generaties vanuit hartje Amsterdam actief is in de wereld van het vastgoed, wij beheren zowel commercieel vastgoed als particuliere objecten voor verschillende relaties. Je wordt onderdeel van een enthousiast en dynamisch team van ca. 10 collega’s. Er is ruime ervaring aanwezig op het gebied van woningrenovaties en vastgoedbeheer. Je wordt aangemoedigd om jouw waardevolle kennis toe te passen binnen PronkBeheer. Daarnaast verwelkomen we ook jouw input en inzichten, die van toegevoegde waarde kunnen zijn op de dagelijkse gang van zaken binnen de organisatie. Deze uitdagende rol binnen een hecht team biedt volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en verdieping in het vakgebied.

Functieomschrijving

In deze functie ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden op financieel en administratief gebied binnen het reilen en zeilen van onze vastgoedportefeuilles.  Jij bent het eerste aanspreek punt bij vragen over de administratie en bent nauw verbonden met de rest van het team. 

Hierbij een greep uit de meest voorkomende werkzaamheden;

.  Het ondersteunen van de directie met betrekking tot de huur- en bedrijfsadministratie.

.  Afhandelen van alle inkomende facturen (o.a. boeken, controle/verwerking, betalen).

.  Het bewaken van de crediteuren- en debiteurenstand incl. actief telefonisch en schriftelijk       aanmanen van debiteuren.

.  Opmaken en controleren van de huurafrekeningen.

.  Het voeren van correspondentie met huurders, klanten, instellingen, e.d.

.  Het administratief verwerken van mutaties in de vastgoedportefeuille in samenwerking met  de commerciële afdeling.

Wij zoeken

Wij zijn opzoek naar een proactief ingestelde persoonlijkheid die kan omgaan met diversiteit en iemand die secuur te werk gaat.

Ben jij stressbestendig, werk je accuraat en beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, ben je tevens oplossingsgericht en initiatiefrijk? Dan ben je bij Pronk Beheer aan het juiste adres!

Wij bieden

Wij bieden je een afwisselende functie in een dynamische, no-nonsense organisatie in hartje Amsterdam.  Salaris en overige arbeidsvoorwaarden kunnen zonder meer als goed worden gekwalificeerd.

Interesse?

Jouw sollicitatie op deze functie ontvangen wij graag. Stuur een sollicitatiebrief (incl. curriculum vitae) onder vermelding van de vacature per email naar: info@pronkbeheer.nl

 

Stagiair(e) projectmanagement / vastgoedmanagement

 

Functieomschrijving

Ben jij een HBO student met een technische opleiding of commerciële studie, met voorkeur Bouwkunde of Vastgoed & Makelaardij en ben je op zoek naar een stageplaats? Wij bieden jou deze uitdagende meeloop stageplaats aan. Wij zijn een gerenommeerd stagebedrijf en hebben veel ervaring met de begeleiding van studenten. Vanaf een stageperiode van 3 maanden kun je stage bij ons lopen.

Wij zoeken

De werkzaamheden bestaan uit het ondersteunen van de afdeling projectmanagement en vastgoedmanagement. Ook het commerciële aspect komt uitgebreid aan bod. Ben je stressbestendig, werk je accuraat en beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, ben je tevens oplossingsgericht en initiatiefrijk dan ben je bij PronkBeheer aan het goede adres.

Wij bieden

PronkBeheer biedt haar stagiaires een prima werkomgeving om veel te leren en in de praktijk te beleven wat vastgoedmanagement inhoudt. Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen in een prettige werksfeer. Indien je in aanmerking wenst te komen voor bovenstaande functie, dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren.

Interesse?

Je sollicitatie op deze functie ontvangen wij graag. Stuur een sollicitatiebrief (incl. curriculum vitae) onder vermelding van de vacature per email naar: info@pronkbeheer.nl